• Česky
  • English
  • Deutsch
  • sobota 29. 4. 2017, svátek má Robert, zítra Blahoslav

    Odbor finanční

    Ing. Hana Večeřová, MSc.                     vedoucí FO
    e-mail: fo@radnice.kojetin.cz
     

    Ing. Kateřina Vašková rozpočet; příspěvkové organizace -veřejnosprávní kontrola ; dotace neziskovým organizacím;
    Lenka Tomková účetní - příjmy; bankovní operace; DPH
    Věra Ježková účetní - výdaje, majetek
    Pavla Novotná mzdová účetní; pojištění zaměstnanců
    Petra Šachová pokladna, evidence majetku, pojištění majetku, majetkové daně
    Ing. Miloš Psotka Prodeje a převody nemovitostí; věcná břemena; zástavy; energet.hospod
    Šárka Pospíšilová, DiS.  pronájmy obecních bytů a DPS; pronájmy nebytových prostor a pozemků; výpůjčky; pronájmy reklamních ploch
    Bc. Markéta Calabová místní poplatek za komunální odpad občanů, vč. vymáhání

    Bc. Iveta Králová

    místní a správní poplatky (ze psů, z tomboly, z veřejného prostranství, ze vstupného); tržní řád, vymáhání pohledávek

    Pracovní náplň jednotlivých zaměstnanců a souvislosti tohoto odboru v rámci městského úřadu naleznete v materiálu s názvem Organizační řád.

    INFORMACE O PLNĚNÍ ROZPOČTU

    Klikací rozpočet naleznete ZDE.

    Povinné informace

    Rozpočtová opatření - změny rozpočtu 2017

    Rozpočtové opatření 5/2017
    Rozpočtové opatření 4/2017
    Rozpočtové opatření 3/2017
    Rozpočtové opatření 2/2017 
    Rozpočtové opatření 1/2017

    Rok Rozpočet

    Střednědobý výhled rozpočtu

    Závěrečný účet Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření
    2017 Rozpočet 2017 Na období 2018-2019    
    2016 Rozpočet 2016   Závěrečný účet 2016 Zpráva za r. 2016
    2015 Rozpočet 2015   Závěrečný účet 2015 Zpráva za r. 2015
    2014 Rozpočet 2014   Závěrečný účet 2014 Zpráva za r. 2014
    2013 Rozpočet 2013   Závěrečný účet 2013 Zpráva za r. 2013
    2012 Rozpočet 2012   Závěrečný účet 2012 Zpráva za r. 2012
    2011 Rozpočet 2011   Závěrečný účet 2011 Zpráva za r. 2011
    2010 Rozpočet 2010   Závěrečný účet 2010 Zpráva za r. 2010
    2009 Rozpočet 2009   Plnění rozpočtu 2009 Zpráva za r. 2009

     

    Formuláře

    Formuláře připravené pracovníky finančního odboru naleznete na stránce Formuláře a tiskopisy.

    Postavení a působnost odboru je upravena organizačním řádem a vyplývá z příslušných zákonů. Finanční odbor zabezpečuje následující agendy:

    1. Rozpočet a hospodaření města
    2. Účetnictví a výkaznictví
    3. Daně, místní a správní poplatky
      • Místní poplatek za provoz systému shromaždování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů
      • Místní poplatek ze psů
      • Místní poplatek za užívání veřejného prostranství
      • Místní poplatek ze vstupného
      • Správní poplatek za povolení tomboly
    4. Správa pohledávek
    5. Pojištění
    6. Nakládání s majetkem měst
      • Převody nemovitostí – prodeje a koupě, směny, darování
      • Pronájmy nemovitostí, výpůjčky
      • Pronájmy reklamních ploch
      • Věcná břemena
      • Zástavy nemovitostí
    7. Správa bytů a nebytových prostor
      • Pronájmy obecních bytů
      • Pronájmy bytů v DPS
      • Pronájmy nebytových prostor
    8. Pokladna
    9. Kontrola hospodaření příspěvkových organizací
    10. Poskytování dotací neziskovým organizacím
    11. Spolupráce s výbory Zastupitelstva města a komisemi Rady města
      • s kontrolním a finančním výborem
      • s komisí pro otázky bydlení
      • s komisí pro poskytování peněžitých dotací