• Česky
  • English
  • Deutsch
  • neděle 21. 10. 2018, svátek má Brigita, zítra Sabina

    Finanční odbor

    Ing. Hana Večeřová, MSc.                     vedoucí FO
    e-mail: fo@radnice.kojetin.cz
     

    Ing. Kateřina Vašková rozpočet; příspěvkové organizace -veřejnosprávní kontrola ; dotace neziskovým organizacím;
    Lenka Tomková účetní - příjmy; bankovní operace; DPH
    Věra Ježková účetní - výdaje, majetek
    Pavla Novotná mzdová účetní; pojištění zaměstnanců
    Petra Šachová pokladna, evidence majetku, pojištění majetku, majetkové daně
    Ing. Miloš Psotka Prodeje a převody nemovitostí; věcná břemena; zástavy; energet.hospod
    Šárka Pospíšilová, DiS.  pronájmy obecních bytů a DPS; pronájmy nebytových prostor a pozemků; výpůjčky; pronájmy reklamních ploch
    Bc. Markéta Calabová místní poplatek za komunální odpad občanů, vč. vymáhání
    Bc. Iveta Králová místní a správní poplatky (ze psů, z tomboly, z veřejného prostranství, ze vstupného); tržní řád, vymáhání pohledávek

    Pracovní náplň jednotlivých zaměstnanců a souvislosti tohoto odboru v rámci městského úřadu naleznete v materiálu s názvem Organizační řád.

    Postavení a působnost odboru je upravena organizačním řádem a vyplývá z příslušných zákonů. Finanční odbor zabezpečuje následující agendy:

    1. Rozpočet a hospodaření města
    2. Účetnictví a výkaznictví
    3. Daně, místní a správní poplatky
      • Místní poplatek za provoz systému shromaždování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů
      • Místní poplatek ze psů
      • Místní poplatek za užívání veřejného prostranství
      • Místní poplatek ze vstupného
      • Správní poplatek za povolení tomboly
    4. Správa pohledávek
    5. Pojištění
    6. Nakládání s majetkem měst
      • Převody nemovitostí – prodeje a koupě, směny, darování
      • Pronájmy nemovitostí, výpůjčky
      • Pronájmy reklamních ploch
      • Věcná břemena
      • Zástavy nemovitostí
    7. Správa bytů a nebytových prostor
      • Pronájmy obecních bytů
      • Pronájmy bytů v DPS
      • Pronájmy nebytových prostor
    8. Pokladna
    9. Kontrola hospodaření příspěvkových organizací
    10. Poskytování dotací neziskovým organizacím
    11. Spolupráce s výbory Zastupitelstva města a komisemi Rady města
      • s kontrolním a finančním výborem
      • s komisí pro otázky bydlení
      • s komisí pro poskytování peněžitých dotací

    Formuláře

    Formuláře připravené pracovníky finančního odboru naleznete na stránce Formuláře a tiskopisy.


     

    INFORMACE O PLNĚNÍ ROZPOČTU

    Rozpočet  naleznete ZDE

    Klikací rozpočet naleznete ZDE